بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بدون تو...

عشق من محمد من...گریه دارم

نمیتونم بدون تو

نمیخوام بدون تو

خوب نیستم بدون تو

نمیخوام خوب باشم بدون تو

میفهمی نمیخوام

میفهمی حال خرابمو با هیچی عوض نمیکنم چون تو حال خرابم یاد تو هست

وقتی گریه ندارم انقد به خودم فشار میارم تا گریه کنم

میدونی الان دارم گریه میکنم

نمیدونی که

هیچکی نمیدونه

هیچکی نمیدونه من حالم بده

میخندم که فک کنن خوبم

بدون تو نمیتونم نمیخوام که بتونم توروخدا برگرد

تا کار اشتباهی نکردم برگرد

توروخداا...

  • ۹۷/۰۶/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی