بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دنیای بعد تو...

امشب از اون شباست که نمیدونم دلم برات تنگ شده یا نه...

امشب تولد عشق دوستم بود جات خالی... اون وسطا یکی بود باهاش که حرف زدم فهمیدم فقط پسرا نیستن که بی دلیل یهو محو میشن... دخترا هم این مدلیش هست... فک کنم این پسره هم مثله من دیگه نمیخواد عاشق بشه...تنهایی رو به بودن با افرادی که یهویی میرن ترجیح داده...کلی باهام حرف زد تا فهمیدم درد دلش مثله منه... اما خب این پسره من فرق دارم با این... نمیدونم چرا دنیای بعد از تو اینطوری شده... شاید واقعا همه نامرد شدن چه دختر چه پسر.. امروز به این پسره که نگاه میکردم خودمو میدیدم... میگفتم نیگا این منما بعد از دنیای با تو بودن... اااا پس مثله منم هست... چه دنیاییه بعد از تو...

  • ۹۶/۰۸/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی