بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

چی میشه مگه...

چی میشه مگه دوسم داشته باشی

چی میشه مگه هوامو داشته باشی که حالم خوب باشه

خوبه حداقل این صفحه رو دارم چهارتا حرف بزنم اروم بشم یکم

ولی خیلی نانردین همتون هیچکسی هوامو نداره هیچکی صدامو نمیشنوه نگامو نمیفهمه حرفامو خوب گوش نمیده یه ذره برام ارزش قائل نیست

تو حال بدی هستم خیلی بد

انقد بد که نمیدونم چکار کنم

ایکاش پیش مامانم بودم که اونم دوستم نداره

خداکنه زودتر...خیلی زود زود ...

خوب میشم بازم خوبه خوب میشم سعیمو میکنم...

  • ۹۷/۱۱/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی