بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

روزایی که من قراره فقط پیگیرت باشم اصلا خوب نیست...

بدیش اینه با تو حرف میزنم حالم عالی میشه و حرف نزنم اصلا خوب نیستم...

روزای خوبی نیست اینکه حتی اتفاقی که افتاده برات مهم نیست...

من با تو خوبم با تو شادم ناراحت نیستم که پیگیرتم... ناراحت اینم که مزاحمت باشم اذیتت کنم... بازم نگران توام...

اینا نشون میده عاشقتم اما عشق ی طرفه ارزش نداره...

  • ۹۷/۱۲/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی