بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

توروخدا برگرد

محمد من‌ 

عشق من

توروخدا

توروخدا برگرد

به جون خودم که بدون تو نمیتونم

میدونی این مدت چقدر گریه کردم از نبودنت

توروخدا دوسم داشته باش

دیگه نمیتونم نبودنتو تحمل کنم

آخه منکه انقدر دوستت دارم چرا نمیخوای باشی پیشم

دوس داری گریه کنم دوس داری همیشه ناراحت باشم؟

توروخدا برگرد پیشم توروخدا

  • ۹۷/۰۶/۲۵

نظرات (۱)

واقعا سخته تحمل کردن نبودن شخصی که عاشقش هستی خب ازش درخواست کن که برگرده.محمد برگرد کنارش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی