بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

امروز هم از خواب بیدار شدم... خواب که چه عرض کنم یاد تو بود فقط...تو بگو من بدون تو چطوری آخه زندگی کنم بگو محمد...

عشقم من خونوادم هستن تنها نیستم ولی عدم حضور تو دیوونم میکنه...من وقتی یه عزیزم فوت شد صبح ها که از خواب بیدار میشدم دلم شدید خالی می شد... می زدم زیر گریه... الانم تا بیدار میشم دلم خالی میشه...تا میخوام بخوابم دلم خالی میشه... خودت میدونی من تحمل این همه فشارو ناراحتی رو ندارم... بیا و دلمو خالی نکن...بیا این ناراحتی ها رو ازم بگیر... برگرد بعدش یکم دیگه برو ولی الان برگرد... الان بهت نیاز دارم...فقط میخوام کنارم باشی تا هروقتی که جا داری...نه که الان بی دلیل بذاری بری ...تو برگرد من یکم دیگه آروم میشم میتونی بری...تو برگرد که بتونم فکرمو جمع کنم...برگردی واسه رفتنتم فکر چاره میکنم...فقط برگرد الان توروخداااااا

  • ۹۶/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی