بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

یعنی میشه

یعنی میشه اینجا باشم توی شهر تو باش م و تو منو نبینی

یعنی دلم داره میترکه وای خدای من من به کی بگم

هیچکی نیست حرفامو بشنوه هیچکی

من فقط تورو میخواستم کنار تو اروم باشم مگه چی میخوام لعنتی

دلم داره میترکه خدایا

امشب همه با عشقاشونن من اینجا باشمو نبینمش

دیگه خدا تو که هوای منو داشته باش گناه دارم بخدا

  • ۹۷/۱۱/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی