بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

جمله تو...

امروز اون جملتو دیدم...همونکه پرسیدم گفتی نه منظورم به تو نبود ...

"جدا شدم از اون    نه از زندگیم"

جمله جالبی بود واسم و بحث برانگیز... آخه من چکارت کرده بودم که با نبود من به زندگی برگردی... جالبه واسم...

برات متأسفم...

فکر نمیکردم اینطور آدمی باشی که...

آهای اونایی که... بعضی دخترا گناه دارن باهاشون اینطوری رفتار نکنید...دلشون میشکنه...

  • ۹۶/۰۸/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی