بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بغض

دلم که می گیرد ناخواسته یاد تو می افتم اما دیگر مهم نیست که

تو باشی یا نه

تو برگردی یا نه

تو یادی از من کنی یا نه

دیگر برایم مهم نیستی

میدانی چرا اینطور شدم؟

خودت خوب میدانی

یادت هست آن روز که برگشتی گفتم چرا ؟

گفتی آمده ام شاید آینده ای با هم داشته باشیم...

یادت هست ...اما من خوب یادم هست

خیلی فکر کردم که چرا برگشتی اما چیزی به جز بی توجهی تو نفهمیدم...

تو برای خودت برگشتی نه من...

دیگر برایم مهم نیستی اما...

اما بدان که بغضی در درونم ماندگار می ماند...

یادت باشد...

اگر یک لحظه در بغضت یاد من افتادی

شک نکن مطمئن باش که آن بغض منم...

مطمئن باش...

تورا نمیدانم اما

من معتقدم

  • ۹۶/۰۸/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی