بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
اگه تو میخوای...محمد من...
اگه تو میخوای که نباشم...اگه تو بدون من واقعا خوشحالی...اگه تو بدون من خوشبختی...اگه تو بدون من ارومی...باشه من مشکلی ندارم باهات...بدون من خوش باش...بدون من با هرکی میخوای خوش باش... من دیگه پیگیرت نیستم... فقط بدون که من فراموشت نمیکنم...همچنان به دلتنگیام ادامه میدم... همچنان چشمام در انتظارت اشک میریزن...اما تو با هرکی خوشبختی برو ادامه بده منم برات آرزوی خوشبختی میکنم...
فقط اگه گاهی یاد حس کردی یکی دلتنگته بدون که اون منم... اگه حس کردی یکی داره برات اشک میریزه بدون که اون منم... بدون که یکی منتظرته از الان تا ابد... بدون که یکی از جلو چشمات رفته اما هنوز توی قلبشی..
اگه تو میخوای باشه فک کن که من مردم که دیگه نیستم اما...
  • ۹۶/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی