بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

مهم اینه...

دلم پر است آنقدر پر که گاهی از چشمانم می چکد...امیدم این است که تو روزی برگردی ...امیدم این است که تو نوشته های مرا ببینی و شاید یادم کنی...دو روزه از تولدت گذشته، دو روزه از اخرین دیدارمون گذشته و اما برای من انگار همین الان است...دوست ندارم هیچکدام از لحظه های با هم بودنمان را فراموش کنم و فراموش نمیکنم مطمین باش... اگه اینارو بخونی میدونی که فراموش نمیکنمممممم چون نمیخوام فراموش کنم...

شاید هرکی حرفامو بخونه فک کنه ازت ناراحتم اما تو میدونی که اینطوری نیست.... تو میخواستی بری، اومده بودی که بری اما دیر گفتی،

مهم نیست که نیستی مهم اینه که توی قلبمی...

مهم اینه که تو بدونی یکی هست که همیشه دوست داره...

مهم اینه که بدونی یکی هست که هیچوقت فراموشت نمیکنه...

مهم اینه که بدونی یکی دورادور عاشقانه هرروز برات دعای خیر میکنه...

مهم اینه که بدونی یکی هست که از الان تا آخر عمرت منتظر موفقیتهاتو دورادور ببینه...

مهم اینه که یکی هست که همه هستیش تویی...

مهم اینه که بدونی یکی هست که اگه یک درصد هم حس تنهایی کردی خواستی با یکی حرف بزنی هست...

مهم تویی تو تو تو....

مهم دوس داشتن تویه عشقم...

تو بهترین روزهای زندگی منو ساختی و بهترین روزهای زندگی من میمونی تا ابد...

مهم اینه تو محمد منی فقط توی قلب منی...

  • ۹۶/۰۷/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی