بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

بهترین روزای زندگیم...

دل نوشته های من بعد از بهترین روزای زندگیم ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دعا کنید برام

این روزا روزای خوبیه

دعا کنید برام

دعا کنید برگرده

دعا نکنید که تحمل کنم

فقط دعا کنید برگرده

چون حال بدمو دوس دارم

چون داخلش محمد من هست

توی وجودم محمد من هست

تا خوب میشم تموم سعیم میکنم بد بشم

چون تو حال خرابم محمد هست

دعا کنید برام

توی محرم دعا کنید برام

شمارو به خدا دعا کنید برام

  • ۹۷/۰۶/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی